Mis On Krediidikonto Omamise Eeliseks?

Pasakiškai skanus pyragas, kuriam sunku atsispirti Nuorodos kopijavimas Pasakiškai skanus pyragas, kuriam sunku atsispirti. Nuoroda nukopijuota. Pyragai su kriaušemis. Pagaminamas per: 60min. Jei mus godosite ir skaitysite, galesime ruoštis prenumeratai. Kaimo žmogui juk ner kada lakstyti i spaudos kioskus. Tepadeda Jums musu patarimai, teaplanko mus Jusu laiškai. Kaip prieš šešiadešimt penkerius metus linkime sau ir Jums – visi, kam brangi Lietuvos ateitis, i darba!

Iš pradžiu tai buvo knygeles dydžio puslapiu apimties nemokamai ukininkams siuntinejamas menesinis leidinys. Nuo m. Kiekvienais metais lig šiol susirinkus visiems darbuotojams per didžiausias metu šventes yra paminimas laikrašcio atgimimas gražia šventine vakarone. Praejus metams, t. Tad m. Skaitytojus labiausiai džiugino ne tik pagerejusi poligrafine leidinio kokybe, bet ir apimtis.

Tai buvo vienintelis karta per menesi leidžiamas 16 psl.

Išsiplete ir temu ratas: be sodo, daržo, gelynu, gamtos temu, vis daugiau demesio pradeta skirti aplinkos tvarkymui, ekologijos temoms, verslui, idomioms pažintims. Su leidinio pavadinimu keitesi ir jo tematika – šis buvo skirtas visam jaunimui. Tai buvo vienintelis karta per menesi leidžiamas 16 psl. Paskutini savo numeri šis žurnalas išleido m. Ši ideja buvo puikiai išpletota, leidinys surado savo nuolatinius skaitytojus, tad nuo m.

Žmones dabar ji žino kaip praktiška, ukiška, kupina kaimiškos dvasios, nepolitizuota, nešališka, nebrangu šeštadienini laikrašti, padedanti gražiau, patogiau ir turtingiau gyventi. Kasmet bendrove išleidžia iki 18 ivairiu knygu ir kalendoriu. Ivinskio premija. Bet musu veikla ties laidu, knygu, kalendoriu, laikrašciu bei žurnalu leidyba nesibaigia. Kitas atvejis – kai vergus plukdanciuose laivuose isiveise tarakonu ir jie eme kandžioti žmonems koju nagus.

Naujausi pranešimai apie tariamus tarakonu ikandimus – iš skurdžiai gyvenanciu žmoniu aplinkos. Teigiama, kad tarakonai nakti gali užlipti ant mieganciu kudikiu, privilioti trupiniuotu šiu lupu. Praegu võib kiirlaenu reklaam sisaldada vaid kohustuslikku teavet, näiteks intressimäära, krediidi kulukuse määra ja ettevõtte kontakte. Seadusemuudatusega võib laenupakkuja avaldada aga rohkem teavet kui seni, näiteks võimaliku järelmaksu tingimusi nagu intress, tagasimakse kestvus, igakuise makse suurus ja toote lõplik hind tarbijale.

Võlanõustajate hinnangul ei tunneta inimesed aga ahvatlevate reklaamloosungite taga ohtu, mis neid võlamaailma tõmbaksid. Kiirlaenu võtmisel on üsna tõenäoline, et see mitte ei lahenda rahamuresid, vaid hoopis süvendab neid, sest kiirlaenu väljastatakse kõrge intressiga, kuid selle maksetähtaeg on enamjaolt lühike. Aastaid tagasi sai kiirlaenu väga kergelt ühe sõnumi saatmisega kätte.

Praegu on kiirlaenu võtmise peamiseks ohuks aga laenuvõtjate vähene teadlikkus laenutingimustest.

Laenu said inimesed, kellel juba oli vähemalt üks laen kaelas või kellel olid tõsised maksuhäired. Seetõttu oli maksejõuetus lihtne tekkima. Praegu on kiirlaenu võtmise peamiseks ohuks aga laenuvõtjate vähene teadlikkus laenutingimustest. Samuti ollakse laenu võtmisel liiga optimistlikud, kui valitakse üle võimete käiv lühike tagasimaksmise periood, et võetud laen kiiresti tagasi maksta ja seeläbi intressilt kokku hoida. Sageli ei suudeta aga pirakat laenu lühikese ajaga tagasi maksta ja rahamured süvenevad.

Võlanõustajad väidavad, et kiirlaenude arv on tõusnud ja võlgade hulk vähenenud. Neile jääb ebaselgeks, miks peaks seadust muutma, kui turg tõuseb ja ranged reklaamipiirangud kiirlaenudele toimivad. Majandusministeerium aga võlanõustajatega ühel meelel ei ole. Ministeeriumi hinnangul võimaldab rangete kiirlaenude reklaamiseaduse muutmine anda tarbijale rohkem informatsiooni laenutingimuste kohta.

Laenupakkuja saaks seadusemuudatuse kohaselt lisada reklaami järelmaksu tingimusi nagu intress, tagasimakse kestvus, igakuise makse suurus ja toote lõplik hind tarbijale. Talving rõhutab, et muudatuste läbiviimisel jääksid ikkagi kehtima kõik senised reklaamipiirangud, mis sätestavad, et reklaam ei tohi kutsuda laenu võtma. See tähendab, et loosungid, mis meelitaksid inimesi raha laenama, jääksid endiselt keelatuks.

Talving nendib, et majanduskasvu tõttu on laenu mahud kasvanud.

Praeguse seaduse kohaselt ei tohi toodet ja järelmaksutingimusi koos reklaamida, mistõttu ei saa tarbija reklaamist teavet laenu, liisingu ja järelmaksu võimaluste kohta. Samuti peavad laenu väljastavad ettevõtted veenduma laenuvõtjate suutlikkuses. Finantsasutustele on kehtestatud eraldi nõuded, millega hinnatakse tarbijate krediidivõimekust enne laenu andmist. Praegused ranged reklaamipiirangud on kehtinud vaid kolm aastat. Talving nendib, et majanduskasvu tõttu on laenu mahud kasvanud. Finantsteenuseid on Eesti pea kümme korda vähem kui viis aastat tagasi.

Talving märgib, et seaduses soovitakse muuta vaid üht sätet, mis võimaldaks anda rohkem sõnalist teavet reklaamitava toote kohta. Kehtima jääksid näiteks kanalipiirangud ja reklaami emotsioonilist poolt puudutavad piirangud. Eesti Võlanõustajate Liit ja Majandusministeerium kohtuvad lähipäevil, et selgitada erinevaid vaatenurki seadusemuudatusest. Talving usub, et kohtumisel leiab kinnitust, et kiirlaenude reklaamiseaduse muutmisega ei kao vastutustundliku laenamise põhimõtted.

Tagasimakse perioodi pikkus on 1 kuni 3 aastat. Intress kasutatud krediidilt alates Peamiseks erinevuseks pangaarvele laekuva kiirlaenu ja sularahas võetava kiirlaenu puhul on see, et kui olete võtnud sularahas kiirlaenu Ferratumist , siis tuleb see tasuda kõik korraga. Laenufirmad nagu smsraha ja smsmoney pakuvad paindlikumaid tingimusi ning neist ettevõtetest võetud kiirlaenu saab tagasi maksta ka osamaksetena.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *